Verzending & Retourneren
VERZENDING
Vanaf €75 is de verzending binnen België en Nederland gratis.
Voor verzending van orders onder €75, rekenen wij €3,95 bijdrage voor België en €5,95 voor Nederland in de verzendkosten. Uw bestelling wordt dan als pakket via Bpost verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij Bpost.
RETOURNEREN VAN ARTIKELEN
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Uiteraard kunt u het product passen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Na het passen zorgt u ervoor dat het product schoon, geheel onbeschadigd in de originele verpakking terugstuurt. Verzegelde producten kunnen na het verbreken van de verzegeling niet geretourneerd worden. De verzendkosten voor een retourzending zijn voor de rekening van de consument. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Hondenboetiek Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Retourneren kan in de fysieke winkel (Oudenaarde)
adres: Nederstraat 14, 9700 Oudenaarde
Of via de post:
Als u een product wilt retourneren, dient u gebruik te maken van dit retourformulier.
De spelregels over een aantal gevallen waarin retouren niet geaccepteerd kunnen worden:
-
Retourneren na de bedenktermijn van 14 dagen.
-
Beschadigde producten.
-
Gebruikte producten (vervuilde, vieze of stinkende producten e.d.).
-
Ontbrekende onderdelen.
- De labels of kaartjes met het artikelnummer mogen niet zijn verwijderd.
-
Zonder compleet en correct ingevuld retourdocument.
-
Zonder voldoende frankering.
Als uw retourzending niet wordt geaccepteerd, zullen wij u daarover per email informeren.
Retourneert u een deel van uw bestelling ?
Als het uiteindelijke orderbedrag, na verrekening van de retour gezonden artikelen, niet (meer) in aanmerking komt voor gratis verzending, zullen er reguliere verzendkosten worden berekend. Deze worden verrekend met de creditering voor de retour gezonden goederen.
Uit de algemene voorwaarden onze verplichtingen:
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.